onsdag 6 juli 2011

Ny energi av gammal vän

Jag börjar nu att bli aningens trött på den här sabla förkylningen och tar och släpar mig iväg till doktorn idag. Jag har ju varit hemma en hel vecka nu från jobbet, det är helt sjukt.
Vi får väl se vad farbror doktorn säger, om det finns något hopp för den här tjejen. Och sedan gör jag som vanligt, jag tänker att det är tur att det bara är en simpel förkylning och att jag snart kommer att vara bra igen.
Jag menar, egentligen, vad sjutton är det att gnälla över?
Inte ett skit.

Igår var jag och träffade en av mina absolut närmaste vänner genom åren som är och hälsar på sin syster här i grannstaden. Vi har varit vänner sedan tonåren men ses inte så ofta, men det gör liksom ingenting. När vi väl ses så är det precis som vanligt, liksom. Jag borde ju varit hemma och tagit hand om min snuva istället men vad fan, som sagt, vi ses så sällan så det var det värt. Massor av energi fick jag i alla fall så det var nyttigt ändå.

Nu ska jag se på lite (o)intelligenta tv-program som tex "Cheaters". Om ni inte har sett det, se det genast och gör som jag be till Gud att det är fake!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar