torsdag 18 augusti 2011

Gnägg

Vaknade och tänkte att ryggen kändes aningen bättre. Insåg efter en kvart att det var önsketänkande. Axeln som värker känns dock bättre eftersom Oxfilén gav den en omgång igår kväll. Men det är inte klokt vad jag är förstörd i ryggen och höger axel för tillfället. Blir väl bättre när man kommer igång på jobbet ordentligt men nu känns det som skit. Stel som en pinne och gör så ont att det liksom svider inne i axeln. Korsryggen känns mest som ett begynnande ryggskott så det får bli en lång promenad nu på förmiddagen innan jobbet. Min chef säger nämligen, efter år av ryggproblem, att det hjälper att sticka ut och springa när man får ryggskott. Just nu är inte jag i någon kondition att springa, inte efter den här sommaren (som en arbetskamrat sa: -Rund och go efter sommaren. Jo, ungefär som med hästarna när de kommer hem från grönbetet. Men jag hoppas på att, ungefär som hästarna, snart vara tillbaka i min vanliga kostym när man kommer igång att trava på jobbet igen).
Men gå klarar jag så jag provar med det.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar