tisdag 13 januari 2009

Men *suck* då!

*suck*
Hade skrivit ett långt inlägg här och bla ett svar på Angies utmaning men sen bestämmde sig min dator för att få superspunk och tappa bort både det och internetuppkopplingen. Jag blir så trött! Inser väl någonstans att jag måste köpa en ny dator men jag känner att pengarna inte räcker till riktigt. Men jag får väl prioritera det framför något annat så som mat eller så.

Men vi gör så här mina vänner, jag skriver ett långt inlägg i morgon när jag har gått av på jobbet och då lovar jag att anta din utmaning också, Angie. Är alla med på det? Nåja, det får bli så i allafall för jag varken hinner eller orkar just nu.

Over and out

3 kommentarer:

  1. Helt okej=)
    Ta djupa andetag =)

    SvaraRadera
  2. Feeeeel länk!!! Förlåt!

    SvaraRadera
  3. Hade väll inge iget val bara att acceptera :)) nej vet ju att det hände och har ändå inte hunnit varit ute. jätte kram på dig PoK

    SvaraRadera