torsdag 4 december 2014

Hemmavecka

Har varit hemma hela veckan, ja inte från jobbet utan hemma och jobbat. Eller, ja, inte jobba hemma som hemifrån men inte sovit i bilen om jag säger så då. 
Jag har kört till huvudstaden nu torsdag, fredag, måndag, tisdag och onsdag. Jag tycker inte så där hemskt mycket om att köra där så det ska bli skönt att åka norröver i morgon. 
På söndag sticker jag iväg söderöver och kommer nog hem på tisdag eller så. Mycket roligare än att harva fram och tillbaka till huvudstaden varje dag. Det enda sköna är ju att jag kommit hem varje kväll den här veckan. 
Vad rörigt det blev, jag hoppas ni fattar något av allt jag skrev här ovan. Var inte ledsna om ni inte gör det, då kan ni leva vidare glada ändå för det är inget viktigt att lägga på minnet.

Jag var och gjorde en ny gadd i lördags. Jag är så nöjd! Jag älskar den! 
Kan möjligen bli så att en bild kommer upp här senare.

Nu sovdags! 

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar