fredag 18 december 2015

En stank av... någonting

Ännu en vecka på världens bästa jobb har förflutit, men nu är jag faktiskt trött och längtar efter lite julledigt. Tyvärr så blir det ju inget ledigt förrän till julaftonen så när sjutton jag ska hinna med allting vet i fåglarna.
Mitt största problem just nu är väl alla julklappar som jag inte har köpt.
PANIK!
Det får väl lov att lösa sig helt enkelt, jag vet bara inte hur, ännu.

Det luktar illa i sovrummet och jag vet inte vad det är som stinker. Jag tror inte att det är jag för jag har nyss duschat och borstat tänderna.
Snajdarn luktade och luktade igår när vi gick och lade oss, som att det var något här inne. Jag kände inget igår men idag tycker jag det luktar lite suspekt. Jag kan liksom inte säga vad det luktar bara att det är någonting. Det är inte starkt, bara lite, lite.
Men irriterande. Sover på saken och uppdaterar er i morgon.

Over and out



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar