torsdag 10 december 2015

Själva Djävulens påfund!

Ok, nu är jag säker, Itunes är själva Djävulens påfund! Det är helt obegripligt och ohanterbart och idiotiskt på alla sätt och vis. Finns ingen som helst rim och reson i skiten och nu ger jag helt enkelt upp.
Fick min nya telefon idag och var på ett strålande humör hela eftermiddagen, ja hela dagen faktiskt. Har kört huvudstaden hela dagen lång och det bara flöt på hur bra som helst. Hem och hämta ut den nya luren, glad som en lärka. Ska synka den med icloud och det går ju inte för den nya telefonen har en äldre version av ios. Jo, men så bra.
Tycker att jag är smart och ska synka den med Itunes istället. Installerar skiten på datorn, håller på i hundratre år och gör säkerhetskopior och allt möjligt dravel med den gamla luren och sedan fungerar ändå ingenting för att jag fortfarande har den äldre versionen i den nya luren. Då kommer det upp ett meddelande där det står att man får ställa in den som en ny telefon.
Men det kunde den väl ha sagt redan långt innan jag ägnade trehundrafetioåtta år till att installera Itunes på datorn och göra sjutusenfmtiotre uppdaterinar hit och dit.
Plötsligt var mitt goda humör jävligt bortblåst.
Djävulens påfund. Självaste Satan. Med stort S.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar