fredag 29 november 2013

Ska ni ta och dra åt helvete kanske?

Räkningarna ska betalas. Jag bara undrar med vad?
A-kassan har skickat tillbaka mina papper fyra gånger nu och krävt än det ena än det andra intyget. Idag är det utbetalning och jag har inte hört ett skit från dem, så alltså inga pengar på mitt konto att betala några räkningar med. Hurra vad roligt.
Är det konstigt att arbetslösa människor blir deprimerade? Man blir behandlad som skit hela tiden och de verkar ju tro att jag ska betala mina räkningar med luft. Och så skickar de ut blanketter på avgifter och skit som jag ska betala till dem. Ja, men med vadå hade de tänkt sig?
Jävla förbannade idioter.

Krälar tillbaka in under min jävla sten och dör. (Nej inte bokstavligt, bara inuti själen).

Over and out

2 kommentarer:

  1. Neej! I have been there. Usch för ekonomisk stress! Jag vill peppa och boosta dig till att få upp en ilsk-orkan att ringa och tjata ner a-kassan med. Du har rätt till din arbetslöshetsförsäkring, du ska inte behöva ha det så där! WWRRRAAAAAH etc

    SvaraRadera
  2. Tack för boosten, det hjälpte allt lite, idag blir det till att ringa med den arga rösten och skälla lite....

    SvaraRadera