torsdag 12 april 2012

Inlägg som skulle bli långt men som blev kort pga tidsbrist

Ny dag med nya tag. I går hade jag lyxen att få med mig Trean på jobbet, det är äkta vardagslyx det. Det är så mysigt att få vara med ett av barnen, i taget, då hinner man liksom prata och bubbla och umgås. Och ur den lille grabben kommer så mycket smarta, roliga och finurliga kommentarer så man nästan baxnar. Så en jobbdag till bredden fylld av kärlek till en liten go grabb känns ju inte alls som en dålig jobbdag. Mer som en perfekt.
Faktum är att jobbet faktiskt har varit nästan roligt nu i några veckor. Det har flutit på redigt bra, trots att det varit påsk.

Nästan vecka har jag tagit ledigt några dagar för Tvåan ska få sin julklapp då. Vi ska på konsert. Jo, jag tackar jag. Kul ska det bli att åka iväg och ha en redig tjejkväll, bara hon och jag.

Oj, ser på klockan att det är dags att kila ut med jycken så att jag hinner till jobbet sedan.

Over and out

1 kommentar: