lördag 1 september 2012

Gör´t!

Var ute och åt igår med goda vänner. Vi åkte rätt ut i skogen kändes det som och plötsligt var vi i lilleputtarnas land. Alla hus var ytte-pytte-små och allt kändes lite overkligt. Så plötsligt var man framme vid vattnet och en restaurang. Och maten, go´vänner, maten. Maten var så god att jag upplevde en orgasm med munnen. Aldrig varit med om maken till god mat och jag tror faktiskt på allvar att det kan ha varit det godaste jag ätit i hela mitt liv. På riktigt alltså.
Ät på Sjökrogen i Katrinelund. Alltså, på riktigt, gör det.

Var upp en sväng i öltältet också, det är ju en sådan helg här i byhåla. I kväll blir det nog också en sväng dit. Med mannen i mitt liv och samma goda vänner som igår. Kan ju inte misslyckas.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar