torsdag 20 september 2012

Nätter som förkortar mitt liv radikalt

Jag hatar mitt jobb
Jag hatar mitt jobb
Jag hatar mitt jobb

I natt gjorde jag det i alla fall. Det mesta gick fel och det blev inte mycket till rast på ett tolvtimmarspass.
Hoppas och håller alla tummar och tår att det blir lite drägligare i natt. Och att tyskarna trollar hem min handtruck som jag (klantarsle) glömde på en lossning. Jag som gnäller på att alla andra glömmer trucken och stöttorna hela tiden och så gör jag samma sak själv. Men jag försvara mig med att man blir lite lätt grötig i hjärnkontoret när man jobbat massor av timmar mitt i natten utan rast.
Så håll tummarna ni med, som lite hjälp på traven, att det blir lite (läs, mycket) bättre inatt.

Längtar till långledigt, redan efter första natten på skiftet. Suck.

Någon som har ett jobb till mig? Någon? Snälla!

Over and out

1 kommentar:

  1. Vi behöver folk !!
    Men du vill nog inte va inom vården ?!?

    Du e såååå duktig och kommer klara veckan galant ... Men usch va jobbigt de e när allt går emot en .. Stooooor Kram !

    SvaraRadera