måndag 31 december 2012

Har inte tid att blogga för jag har för mycket tid över

Dåligt med uppdatering här, jag vet! Förlåt, men det blir lätt så när man har folk runt sig mest hela tiden. Jag är helt enkelt bäst på att blogga när jag sitter ensam och det blir inte så mycket med det när huset är fullt med folk hela tiden.
Nu låter det som att vi har haft främmande hela veckan här, men det har vi alltså inte. Det är bara det att vi är ganska många när (nästan) alla är hemma och ingen går till varken jobb eller skola. Fast nu låter det som att jag klagar och det gör jag inte. Den enda som fattas oss här hemma är lillpojken och det är ju som det är med det. Tiden går fort och han är snart hos oss igen. Dessutom har vi ett extra lånebarn (eller ja, barn och barn, han är nästan två meter lång men i alla fall) och det kompenserar ju lite i alla fall. Han är en go unge han med, fast han inte är våran på riktigt.

Nu tänder Oxfilen ljus nere i gruvan och tv:n väntar. Jag lovar att bättra mig (som vanligt så lovar och lovar jag bättring med uppdateringarna) och i morgon är det ju sista dagen på det här året och om jag hinner ska jag dra en summering.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Du får gärna blogga ofta, jag tycker om att läsa så! :)
    Trevlig nyårsafton och ett gott nytt år :)

    SvaraRadera
  2. Ska försöka uppdatera lite oftare :)
    Gott Nytt År på dig oxå! :)

    SvaraRadera