onsdag 14 mars 2012

Undrar sa flundra om gädda är fisk

Hittade en gammal lapp från en person som var en mycket god vän till mig en gång i tiden. Kom på att jag inte ägnat personen en enda tanke på en lång, lång stund. Man kan väl säga att vi plötsligt slutade vara vänner och jag har aldrig riktigt fattat vad jag gjorde för fel.
Att jag gjorde något fel är ganska så uppenbart för plötsligt fanns jag inte. Jag upphörde väl att existera i dennes värld, antar jag.
Inser att jag är lika glad ändå. Men det klart att man har undrat många gånger vad det var man gjorde för fel. Tänker ibland att jag borde konfrontera personen men inser att det inte har så stor betydelse, det får la vara som det är.
Men det händer att jag undrar. Lite så där i mitt stilla sinne.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Sådär har jag också tänkt, undra vad man har gjort för fel. & så vill jag veta det. Men sen slår tanken, varför ska jag leta upp personen så den får förklara sig. Nej jag tänker då, bäst & gå vidare & låta den personen vara.

    Ha en bra dag. Kram

    SvaraRadera