måndag 5 mars 2012

Var tog tiden vägen?

Ja, men föresten, jag har väl glömt att berätta att min lilla, lilla, stora son har skaffat en flickvän. Det är helt overkligt, den där lille parveln som nyss gick i blöjor och kunde alla bilmärken. Han som älskade att köra med småbilar och bygga med lego har plötsligt blivit en nästanvuxen. Har plötsligt märkt att han har basröst och är typ tre dm längre än sin mor.
Och så har han plötsligt en flickvän. Det bästa är att det verkar vara en rar tjej med lite jävlar anamma och en stor skopa humor. Mamman gillar!

Over and out

3 kommentarer:

  1. härligt=) och att du gillar är oxå härligt=) jag oroar mig starkt för när det blir dags för E`s första!!;=)

    SvaraRadera
  2. Precis vad syrran sa, men jag tycker det känns bra jag, han är ju faktiskt stor nu :)

    SvaraRadera
  3. Mostern gillar oxå!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera