tisdag 24 augusti 2010

Jordfräs tyngd av våt filt

Jag lekte jordfräs och hackade upp alla plattorna. Inte nog med det, jag klippte gräshelvetet också. Men det är ju fantastiskt.
Har fått en del annat avklarat också.
Morgondagen härgrar som en tung filt och jag ska ta tag i en del jobbigt skit.
Men det är lika bra att få det gjort så kan jag förhoppningsvis gå vidare med en del efter det.
Så att det kan få ett slut någon gång.

Hade ett skitbra snack med de stora kidsen ikväll, det kändes bra. Vad som däremot inte kändes så bra var att trean berättade att hans pappa sagt att han inte vill träffa mig. Nej, det gör väl inget att han inte vill det men man måste kanske inte nödvändigtvis säga det till sin åttaåring. Eller är jag töntig nu?
Jag tycker nog att det är lite onödigt att säga det. Dessutom undrar jag ju varför han vill att vi ska komma hem till han och fira grabben varje år när han fyller. Då är det kanske bättre att vi har ett eget kalas nästa år så behöver han inte umgås mer med mig än nödvändigt.
Jag bara orkar inte att han ska börja nu också!!!
Suck

Over and out

2 kommentarer:

  1. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men en stor varm KRAM ska ni i alla familjen få, även hundarna & katten!

    SvaraRadera