onsdag 25 augusti 2010

Lite som kaviaren på marmelanden

Idag har jag långa, långa huggtänder och har väl gått på om det mesta. Har suttit i telefonen hela dagen och ringt hit och dit om ditt och datt. Men skönt att få en hel del skit ur systemet som man säger.
Pratade med Treans pappa och det var inte riktigt som Trean sagt, så då var det ur världen också. Allt bra så att säga. Tackar jag för.

Fick en nyckel av Speciell vän idag.
Känns jättetungt och skönt på samma gång.

Jag har så otroligt ont i huvudet, men det verkar ju höra till vanligheterna nu för tiden.
Men det kan ju vara så att det hänger ihop med att hela jag är en mess just nu.
Föresten så fick jag en jättefin bild på mig skickat med posten idag. Den var himmla klämmig och föreställer mig i lastbilen klockan halv tre på natten åkandes i exakt 78 km/h.
1500:- fattigare blir jag också.
Tack för det.

Over and out

3 kommentarer:

  1. He he he.
    Jag fick en bild får det trevliga företaget med förra sommaren. Och jag hade inte ens bett de fota mig. Mitt kort kostade 2800:- Det är nog dyrare på motorvägen utanför Umeå.

    SvaraRadera
  2. Chaffismorsa26 augusti, 2010

    Annica,
    Ja, det verkar vara dyrare där, men det är kanske finare bakgrund där? :)

    SvaraRadera