torsdag 12 maj 2011

Glad i hela kroppen

Ska snart iväg och jobba det sista passet för den här veckan och sedan är det långledigt som gäller för den här tjejen. Det ska bli oerhört skönt! Idag är det dessutom inga sommarvikarier som ska åka med utan jag får ratta alla arton hjulen själv. Pappan ska i och för sig med, men det är ju en helt annan sak, när han är med behöver jag ju inte vara pedagogisk och jag kan lätt prutta lite om andan faller på.

Humöret är på topp, som vanligt nu för tiden. Det är liksom svårt att inte vara på gott humör när man har världens bästa ungar, den finaste hunden, ett eget ruckel, en rishög på går´n (som tyvärr måste lagas i helgen men ändå), solen skiner och man dessutom är nykär. Så jag gör det enda rätta, jag njuter av allt och tänker att jag är en mycket lyckligt lottad pingla.

Ska förbi Systeryster innan jobbet och hämta lite kläder. Det är världens bästa att ha en klädintresserad storasyster, jag behöver nästan aldrig handla några kläder överhuvudtaget. Mycket smidigt, jag bara hämtar kassar hemma hos henne. Billigt är det också.

Men nu tror jag att jag sticker så att jag kommer hem någon gång.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar