tisdag 31 maj 2011

Pluttisnuttigull

Alltså, det är inte mitt fel att jag aldrig uppdaterar nu för tiden, jag försöker faktiskt. Det är Blogger som har strulat, strulat och åter strulat de senaste veckorna. Det har inte ens gått att logga in, än mindre skriva några inlägg. Men skyll inte på mig, jag är oskyldigt. Fast om jag tänker efter så har jag kanske inte direkt prioriterat bloggen de senaste veckorna.

Konstaterat att jag älskar att vara fjasmigt förälskad och njuter av att vara så där härligt, larvigt fjamsig. Älskar att kramas tills armarna låser sig, kyssas tills jag har skavsår av skägget (inte mitt skägg, Oxfile´s skägg såklart. Jag är rätt skägglös, fast jag är tradarchaffis) och skratta tills jag får ont i magen och tills skrattgroparna får träningsvärk. Älskar att sitta tätt, tätt intill och bara njuta av att ha ett eget element som alltid, alltid är varmt.
Underbara, härliga känsla att bara vara sådär härligt fjortis nyförälskad.
Och jag bara njuter.

Fyllde år också i helgen och önskade mig gips-skivor av Mamman och Pappan. Det fick jag såklart och dem skruvade jag upp igår. Skönt att få lite gjort. Var och köpte massa blommor och nya buskar i veckan som var, för presentkortet som jag fick av Mamman och Pappan förra året när jag fyllde. Fick en ny buske av Systeryster i present också så snart är steppen ett minne blott och min trädgård kommer att bli lummig och mysig (väx buskjävlar, väx!).

Idag ska jag packa ihop mig och åka till stan. Det ska jag göra nu, strax och ögonaböj.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Grattis till dig.
    Jag gillar Oxar. ;-)
    Och passa på att njut nu.Det är du värd.

    Och saknar dig gör jag ibland... (fast jag förstår ditt "dilemma")

    SvaraRadera
  2. Åh, jag njuter, tro mig! :) :) :)

    Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera igen :) Jag saknar ju era kommentarer som alltid gör mig glad :)

    SvaraRadera