torsdag 14 juli 2011

Lycklig chaffis får kaffe på sängen av lördagsexemplar

Vad sämst jag är på uppdatering av bloggen. Jag erkänner, jag är riktigt, riktigt kass på det just nu. Jag skyller på att det är för att jag är kär, jag har helt enkelt inte tid!
Och så skyller jag på att det är för att jag mår så bra, för det gör jag. Helt underbart och fantastiskt bra mår jag. Lallar omkring i min låtsatsvärld och njuter av den ovana känslan av att känna ro i själen.
Jag mår så underbart och fantastiskt jävla bra så det är nästan skrämmande. Det är skrämmande. Men härligt.
Förlåt att jag svor, men jag kände att orden inte riktigt räckte till så jag var helt enkelt tvungen att ta i med ett jävla för att poängtera min känsla.

Var och köpte mig en "ny" bil i måndags. Begagnad men ny för mig. I tisdags morse var jag tvungen att gå och titta på den i fönstret och bara beundra den. Jag är nöjd. Håll nu tummarna att det inte är ett måndagsexemplar så att den inte kommer att göra annat en strula. Den bara måste vara ett fredagsexemplar, minst. Men helst ett lördagsexemplar. Det borde ju vara det bästa, lördagsexemplar, om måndagsexemplar är det sämsta. Lördagar är ju bäst för då kan man sova länge, dra sig en stund till och dricka kaffe i sängen (som man får Oxfilén att gå upp och brygga). Alltså måste ju lördagar vara bäst och därför borde ett "lördagsexemplar" vara det bästa som finns.
Oxfilén är ett lördagsexemplar.
Lyllos mig!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar