fredag 28 maj 2010

Stressad, lam och paralyserad. Men glad ändå.

Har så sjukt mycket att göra att ingenting blir gjort. Hur smart låter det?
Men det är faktiskt sant, jag tänker på allt som jag borde göra innan jag åker till jobbet ikväll och så blir jag typ paralyserad av stress.
Alltså sitter jag och stirrar in i väggen som en annan lam dåre och får inte ett endaste jävla dugg gjort. Det enda som händer är att jag får lite ont i svanskotan.

Nästa söndag ska jag in och gadda mig igen!
Jag vet, det är skitdumt att göra det nu inför sommaren men vad gör man när ens sambo har bokat en tid till sig själv och sedan helt frivilligt lämnar över den till mig och dessutom betalar?
Då går det ju bara inte att säga nej.
Ingen risk att jag klagar på mina födelsedagspresenter i år. Fick först en jättefin kamera av Speciell vän och sen dundrar han dit med att ge mig en tatuering också.
Jag är nöjd kan jag meddela.

Poolen är klar, nu väntar vi bara på att vattnet ska bli lite varmare än 11 grader. Det känns som att om man hoppade i nu skulle man frysa in i en stor isbit ungefär som den där eländiga ekorren i Ice Age.
'Känns inte helt lockande att hoppa i, men det ser skönt ut om man tittar på vattnet, så jag nöjer mig med att sitta och glo ner i vattnet och drömma om när det blir varmt (och jag är nygaddad och inte kan bada ändå.).

Handlade massor av växter till altanen igår och idag har jag planterat hela klabbet så nu är det riktigt mysigt där ute. Om man bortser från att det nyss spöregnade och allt nu känns rått där. Men det är samma där som med poolen, det ser skönt ut, så jag sitter här inne och tittar ut på min altan.

Men nu ska jag ta ett ryck och se om jag kan slita mig från min altan och min pool och min förlamning och få lite gjort.

Over and out

1 kommentar:

  1. haha känner igen den där "lamkänslan" kan jag lova=) Men du har ju gjort massor vad det låter så lama på nu tycker jag!=) Ha en kanonfödelsedag imorgon,kära kusin!! Här blir det bröllop i 10+ grader och regn verkar det som=/

    SvaraRadera