måndag 31 maj 2010

Tack!

Det här året fick jag en toppenfödelsedag på alla sätt och jag vill tacka några personer för det.

Speciell vän
  • för att du får mig att känna mig speciell
  • för presenterna som inte gick av för hackor
  • för att du fixat, donat och ordnat med alla möjliga möjliga och omöjliga projekt
  • för att du är du och står right next to me

Barnen
  • för att ni är de bästa kidsen i hela världen
  • för frulle på sängen på "nästanmorsdag"
  • för frågesporten på min födelsedag
  • för finfina presenter
  • för att ni finns

La famila för övrigt
  • tack å tack för presenterna så att jag kan ligga och lyssna på radio på altanen och njuta av skuggan från växterna

Mina vänner
  • framför allt för att ni är glada och roliga och ger mig energi så att jag nästan spyr
  • fina presenter som gör mig glad varenda dag
  • personliga presenter som jag kommer att bära med mig (eller sitta på) resten av livet precis som jag kommer att bära med mig er i mitt hjärta i resten av livet (jag kommer dock aldrig att sätta mig på er, fniss, fniss)

Sedan vill jag tacka burkan för att den gav oss fyra och en halv timmes nöje och många garv.

TACK!

1 kommentar:

  1. TACK själv för att jag fick komma!! :)
    Tack för din fina kommentar i min blogg idag. Den värmde.
    KRAM på det med.

    SvaraRadera