onsdag 1 juni 2011

Jag kräks en stund. Jag verkligen kräks!

Chefen glömde visst ringa och upplysa mig om att det skulle åka med en jeppe natten som var. Blev som en (inte ett dugg) glad överraskning när jag kom in igår kväll. Jättetrevligt. INTE!
Bilen var sen och chauffören som kört hade backat och naggat lite på bakljusen på vagnen. Eloge dock till han som faktiskt berättade det direkt för mig. Jätteeloge till han, gillas skarpt!
Nåja, tillbaka till jeppen då.
Jag orkar inte dra hela skiten här, men som ett exempel har han väl berättat för mig ungefär 10 gånger under natten att han tycker att horhus borde vara legitimt i Sverige. Han har även berättat varför han tycker det och hur han ser på kvinnor. Vilka sidor han hänger på när han surfar och att man ju inte kan hjälpa vilka bilder man råkar "snubbla" över på Internet.
Alltså min hjärna går på högvarv nu och jag orkar inte ens skriva om all skit som kom ur munnen på den mannen. Jag "sov" med ena ögat öppet och har varit ett nervvrak hela jävla natten. Jag sa till min chef att om han ska åka med mig i tre nätter till, som det tydligen var tänkt, så säger jag upp mig på stående fot.
Jag kan ärligt säga att jag har aldrig varit lika rädd på jobbet i hela mitt liv förut. Inga pundare, uteliggare, monster eller inbrottstjuvar har skrämt mig lika mycket en natt på jobbet som den här karl gjorde. Och det är helt sant!
Fy fan, jag säger bara fy fan!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar