måndag 8 augusti 2011

Det finns så mycket jag borde och så lite jag har lust med

Måste köpa lister, måste köpa gipsskivor, måste köpa tapeter, måste köpa en dynbox, måste köpa nya pinnjalusier till altanen, måste köpa färg, måste rensa ogräs, måste städa, måste röja, måste köpa ett köksgolv, måste sätta gips, måste spackla, måste tapetsera, måste såga lister, måste sätta upp lister, måste måla, måste lägga golv måste, måste, måste, måste.
Men jag gäspar istället och tar en kopp kaffe.

Over and out

3 kommentarer:

  1. Man måster ingenting, man måste bara dö. Så sa en när den jobbade på ett fritds (det var ej jag som sa så).
    Du, du hinner. Be din Oxfilé, din vän som har Linda Bengtzing som idol & hjälpa dig, så har ni gjort alla "måsten". ;)Du, jag hjälper oxå till. :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha ha nej det är ju sant, det enda man verkligen måste är ju faktiskt att dö. Fast jag väntar lite med det och gör lite annat först :)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Låter som du har fullt upp. Men skulle du vilja skriva om dina renoveringsprojekt på ett byggforum för en liten morot?

    Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
    helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera