måndag 15 augusti 2011

Ljusskygg typ

Jaha, då har man kört första natten efter semester då. Det gick väl varken bra eller dåligt och var väl varken roligt eller direkt tråkigt. Satt en skum typ i en bil och vände bort facet när jag backade ner vid första lossningen. Men då stannade jag precis vid han och lös in i bilen med lyset. Antecknade registreringsnumret och skrev upp hur han såg ut (ja, det lilla jag såg eftersom han verkade vända sig bort och gömma sig hela tiden). Men det funkade för fanskapet åkte och kom inte tillbaka. Tur det annars hade jag väl suttit kvar där ännu för jag går inte ut ur bilen när det häckar någon skummis där utanför.
Nu ska jag sova. Like a boss.

Over and out

2 kommentarer:

  1. I´m back :)

    Nu måste ja plöja din blogg, allt ja missat :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har sett det! :) Det tycker jag om, du brukar skriva så mycket tänkvärt och klokt. Välkommen tillbaka!
    Ja, du här har det hänt en del ska jag säga :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera