fredag 26 augusti 2011

Ont i kroppen men inte i snoppen

Ont i hela kroppen, utom i snoppen. Inte så underligt att jag inte har ont där eftersom jag inte har någon. Men jag är rätt övertygad om att hade jag haft någon hade jag haft ont där med.
Inser sakta men säkert att jag nog måste uppsöka en kiro snart. Eller skaffa ett nytt jobb om jag inte vill bli förtidspensionär vid fyrtiofem. Och det har jag väl inge vidare lust med direkt.
Men nu släpar jag min lekamen till sängen, med en mellanlandning i duschen, för att sova bort den här fredagen.
Natti, natti

Over and out

1 kommentar:

  1. Hallå Hej ;o)

    Snubblade in på din blogg lite av bara farten... Och tycker du skriver lite underfundigt och kul med glimten i ögat!... ;o) Brukar jag också försöka göra... ;o)

    Men ang ditt senaste inlägg så hade jag själv lite körigt med ryggen i form av dubbelt diskbråck... men bra nu med hjälp av träning... träning... Och träning... :o)

    Men nu kanske du redan tränar vad vet jag... Men annars är det ett bra tips...

    mvh: The Champ... ;o)

    SvaraRadera