måndag 26 november 2012

Flytta ut härifrån istället då!

Hur kommer det sig att det onda i min kropp flyttar omkring som en annan bohem? Jag tycker bestämt att den kan flytta ut ur min kropp istället. För gott!
Har insett att jag måste skriva upp var och hur det gör ont och när det gör ont var för jag minns knappt vilka dagar det gör ont var. I onsdags till exempel var det värken i vänster knä som var värst för att sedan flytta till vänster arm för att igår flytta sig till vänster del av nedre ryggen. I morse kom jag knappt ur sängen! Tog väl en timme innan jag kunde gå något så när skapligt. Skumt är vad det är.
Toppa den här skiten med en helkass mage och andra märkliga saker som iskalla händer och fötter, och då menar jag iskalla! Som om jag haft de i kylen en timme.
Mår som en sork, om nu de mår sämre än genomsnittet eller om det är ännu en av de märkliga generaliseringarna vi gör av djur. Önskar jag var pigg som en mört istället, och stark som en oxe.
Mest mår jag som sorken och är lika senil som en giraff (nu vet jag inte om de är så senila men WTF, något djur ska väl få skulden även för denna åkomma).
Sängen nu och hoppas må bättre i morgon bitti än i morse.
Pip pip som sorken sa.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar