torsdag 7 februari 2008

Jag är trött, men pv är pigg som en mört

Jag har varit ruskigt trött hela dagen, fattar inte vad det är med mig. Stannade och sov två gånger idag för annars hade jag somnat och troligen kört av vägen. Nackdelen med att jobba som chaffis är att det inte är så lätt att sova på jobbet. Eller jo, det är ju inte svårare att somna, snarare lättare att bli trött, men det blir ju inte så bra om man somnar...
Annars blev det en rätt slö dag på jobbet för jag fick inget hemlass idag så det blev att gå hem två timmar tidigare i dag än jag slutade. Skönt idag, inte så skönt när lönen kommer.

Här hemma var det full rulle när jag kom hem, pv höll på att tvätta och plocka och ordna med internet kablar hit och dit. Jag blir trött bara av att se honom. Jag orkar ingenting idag och jag tänker inte heller göra ett skit, förutom att sitta här i soffan och lata mig. Jag får det idag har jag bestämmt. Tur att någon orkar göra någonting.

Jag har bestämt mig för att starta ett krig. Ett krig mot finnarna. Ja, inte finländarna då utan acnen som har ploppat upp i mitt ansikte. Jag fattar inte varför man ska få finnar när man är över trettio när man inte hade några när man var tonåring. Fan, va onödigt liksom. Fast det klart, det känns nog inte så nödvändigt när man är tonåring heller när jag tänker efter.
Har provat med allt känns det som, tvättat med allt möjligt, smetat på alla konstiga gojs jag kunnat hitta och nu orkar jag inte mer! Så fruktansvärt trött på det. Visst okej, det kunde var värre men jag är ändå trött på det. Tips motages tacksamt!

Nehej, nu ska jag läsa Uggla s blogg och sen ska jag lata mig och glo lite på dumburken. Jag är ledig nu i fyra dagar framåt och hur skönt är inte det på en skala?

Ha det gott, ister-flått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar