fredag 24 juli 2009

Fick ett brev

När du dör!
När du dör kommer jag finnas hos dig.
När du dör finns du i mitt hjärta
för jag älskar dig och du är det bästa
som har hänt mig.
Du hjälper mig om jag behöver hjälp
så dö aldrig snälla.
Jag älskar dig och hoppas du lever ditt
liv bra. Kom ihåg jag älskar dig mer
än sött och salt.

Puss och kram Tvåan

Världens bästa mamma
I Love You!


Det här brevet låg i brevlådan när jag kom hem från jobbet igår.
Jag grät en svätt och kramade mitt underbara barn hårt.
Jag är lyckligast i världen som har turen att ha just mina underbara
ungar!

Over and out

4 kommentarer:

  1. Vilken underbart barn du har! =) Det är ju du som formar henne till den hon är.

    SvaraRadera
  2. Chaffismorsa25 juli, 2009

    Ja, den ungen är en pärla! Fast det är mina grabbar också, jag är stolt över dem också, så klart!
    :)

    SvaraRadera
  3. Chaffismorsa26 juli, 2009

    Ja, man blir varm och luddig i hela själen :)

    SvaraRadera