lördag 12 januari 2013

Å å å sömnlös, å å å sömnlös, vi måste slå oss med en panna för å somna

Tänk er melodin till "Tjejer" eller om nu vill kalla den "Vi måste höja våra röster" så förstår ni hur dagens rubrik ska uttalas. En natt sov jag, och endast en natt. Sen var det samma visa (ha ha) igen. Läser, blir trött, Oxfilen snarkar, blir irriterad, håller för näsa på stackars Oxfilen, han blir tyst och jag kan i alla fall inte sova. Ligger där i timmar, kan inte somna och är vaken hela natten.
Ställer klockan för att inte sova bort dagen, hör inte ens larmet, sover bort dagen. Fast det är bara om jag har tur, annars är jag vaken hela dagen också.
Nu är klockan två. Verkar som det blir stekpannan eller noll sömn.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Här sovs det inte heller på natten...det är bara Sigge som snarkar och sussar gottnätterna igenom. Jag själv brukar slumra till en stund framåt 4-5 tiden. Go´ lördag på dig trots allt!

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag kunde skänka dig lite av min sömn! Fruktansvärt att inte få sova ju :(

    SvaraRadera