måndag 7 januari 2013

Dockorna organiserar sig!

Alltså nu börjar jag också bli lite nervös... Gick in i dockgarderoben med några kartonger och såg det här:

Lade tillbaka henne i kartongen men när jag efter det sista lasset med grejer in i garderoben skulle gå ut hindrades jag av det här:

Lade tillbaka henne i kartongen igen(!) och plockade undran lite i källaren och när jag sedan skulle gå upp till bottenvåningen (vad larvigt det låter, att gå upp till bottenvåningen, men man gör ju faktiskt det när man har källare) så hindrades jag av det här:

Nåja, tillbaka i kartongen med henne. Efter en kopp kaffe och lite slappande vid datorn var det dags att gå ner och tvätta lite. Men döm om min förvåning när jag möttes av de här tre! Börjar allt bli lite orolig nu. Kan det vara så att de håller på att organisera sig?

Sista gången jag vågade mig ner i källaren satt de så här i soffan.


 Ska jag börja bli oroligt?

Over and out

5 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha...
    Är du uttråkad till max eller?!
    Herregud, nu törs jag inte komma till er... ;-)

    SvaraRadera
  2. Fy fan,det är det jag alltid sagt!!Dockor är scaaaryyyy!!

    SvaraRadera
  3. Ja, nu börjar det bli riktigt otäckt! ;)

    SvaraRadera
  4. Hehe! Du får binda fast dom, låsa in dom och kasta nyckeln i skogen :)

    SvaraRadera
  5. Ja, det är ingen dum id'e! :)

    SvaraRadera