måndag 23 november 2009

Idiotjävel

Jag är så in i märgens trött på mig själv så att jag snart kräks.
Hatar verkligen mig och hela min person för tillfället.
Jag är en jävla klant och en usel jävla människa.
Tröttsamma, jävla, jobbiga, dumma idiotjävel.
Eller så är det bara så jävla enkelt att jag helt enkelt inte ska dricka alkohol över huvudtaget.
Nej, sanningen är den att jag är en idiot som inte ska dricka alkohol.
Där har vi svaret.
Så från och med nu är jag en idiot som inte dricker alkohol.
Och det borde ju innebära att jag är lite mindre idiot nu.

Julbord med jobbet på lördag.
Jag tänker hoppa snaps och julöl och hela skiten och ta bilen hem.

Orkar inte med mig själv just nu. Kryper in under en sten och förtränger att jag finns.

Over and out

4 kommentarer:

  1. Då blir det en vit jul i år... ;)

    Backa Begrunda Ta ny fart, så går det igen.

    Kramen!
    L

    SvaraRadera
  2. men du..me love you iallafall!

    SvaraRadera
  3. Tjo.
    Jag tycker om dig fast du har alkohol i kroppen. :) & även utan alkohol.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har lärt mig den hårda vägen att jag inte ska, aldrig ska, inte under några somhelst omständigheter, dricka sprit. Öl går fint, men sprit nää... Då tappar jag bort mig själv helt och hållet. Och ärligt - man kan leva utan att dricka alkohol överhuvudtaget - det är inte det viktiga i livet

    SvaraRadera