måndag 29 mars 2010

Hundskitshämnaren partullerar igen

Hade en sån kalasrolig kväll i lördags så att det finns knappt på riktigt. Tänk vad det kan vara roligt att partaja när man mår bra i sig själv och är i fas.
Då, när det inte blir tok och man bara mår bra. När man vill gå hem och ligga sked med Speciell vän istället för att dra på efterpärla. Inte för att man inte har lust att efterparta utan för att man faktiskt har haft en skit trevlig kväll och man känner sig nöjd med det. Man bara vill gå hem och kela istället för att okynnesfesta och bli kalas och bakis nästa dag.
Tack, goa tjejer för en underbart kul kväll och tack underbara Speciell vän för att du är du.

Annars då? Vad hade söndagen att bjuda på? Inte så mycket, vallade Speciell vän och hundarna på långpromenad. Sen iväg och grattade Speciell väns systerson som hyllt tio år. Hyrde en rulle med kidsen och käkade mat från pizzerian. (Nej, jag åt sallad så klart. Ingen pizza för mig. Speciellt inte eftersom jag faktiskt åt ostkrokar i lördags. Ack, så gott det var.)
Nu sitter jag och väntar på att åka och hämta Tvåan som ska till tandregleringskliniken och få tandställning utprovad idag.
För övrigt känns det som att det jag borde ta tag i är att städa upp lite utanför huset. Det ser inte för vackert ut. Det är ju nackdelen med att det töar. Det är ju inte för inte man brukar säga:
Det som göms i snö kommer fram i tö.
Som sagt, det är inte vacker.
Resten av området är inte heller så vackert.
Hundskitshämnaren skulle nog behöva patrullera lite mer här i området. Say no more.
Måste bara dra till Ö&B och inhandla lite kamoflagekläder för den vita overallen funkar inget bra längre.

Nej, nu ser jag på uret att det är dags att hämta en unge.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar