måndag 1 mars 2010

Svängde mina lurviga till bra lokalt band

Var på galej på det lokala vattenhålet igår. Tog det lugnt eftersom jag hade i bakhuvudet hela kvällen att det faktiskt är jobbardag i dag. Avslutade kvällen med att dricka mineralvatten och senare nere på efterfesten blev det enbart kallt kranvatten. Perfekt idag för jag har mått som en prinsessa hela dagen. Speciell vän har legat för ankare hela dagen och börjar väl så smått piggna till nu i kväll.

Jag började dagen med att tapetsera klart i köket och det blev snyggt. Det är inte klokt vad jag är bra.
Sen målade jag ett varv på ett vitrinskåp som jag vill ha vitt istället för mörkbrunt. Man kan säga att det är svårt att måla någonting vitt som är mörkbrunt från början. Det tar lite tid men det kommer att bli görsnyggt när det är klart. Ska hitta några snygga beslag till det sen också har jag tänkt mig.

Nej, men det här är ju inte klokt att jag verkligen inte har ett skit roligt att skriva om idag. Vi lägger ner det här va?

Over and out

2 kommentarer:

  1. hihi duktigt att dricka vatten på det där viset,ska oxå försöka lära mig det ;=) Har du funderat något på den 27mars? Vore kul om du hängde på=)Kram!

    SvaraRadera
  2. ja men klart du ska ha semester=)) fixat? ;=)Kram

    SvaraRadera