onsdag 21 april 2010

Det är varken en bäbis eller ett bröllop. Det är inte ens något kul.

Har hänt något stort i mitt liv.
Jag har äntligen förstått och accepterar.
Nu ska jag bara leva med det resten av livet också.
Just nu ligger jag lite lågt med det här på bloggen. Finns lite viktiga människor som ska underrättas i första hand.
Jag kommer säkerligen att ha ett stort, för att inte säga enormt behov av att skriva om det senare men inte just nu.
Föresten så vet jag ju att ni mina kära, trogna läsare tycker det är roligare när jag skriver roliga, glada och tokiga inlägg.
Men nu ska jag gosa med min fina familj innan jag drar till världens bästa jobb.

Over and out

2 kommentarer:

  1. hmm..roliga inlägg i all ära(du vet ju att jag kan skratta så jag gråter åt det du skriver ibland!)..men jag läser gillar och begrundar typ allt du skriver kära kusin. Du kan liksom konsten med det här att skriva! Love you!

    SvaraRadera
  2. Chaffismorsa22 april, 2010

    Tack!
    Love u 2, så klart <3

    SvaraRadera