söndag 4 april 2010

Läs boken, pronto!

Vaknade svintidigt i morse. Hittade en bok på nattduksbordet som jag lånat av mamman. Öppnade den och tänkte slöläsa tills jag somnade.
Sedan följde fem timmars ömsom fnissande ömsom bölande.
Jävlar i havet vilken gripande bok!
"En sorts kärlek" av Ray Kluun
Om ni inte redan har läst den så skynda er att köpa den och läs den kvickt.

Påskeländet är typ över snart. Har ätit massor av syndiga saker som man inte ska när man ska gå ner i vikt. Janssons frestelse, massor av ägg med majo och räkor, gubbröra och en tårta som nog mest kan beskrivas som en kalori och kolesterolbomb. Me ack så underbart mumsig.
Men nu får det bli nya tag, tre kilo till ska jag ner innan jag är nöjd(are).

Var på bio med Trean igår. Tvåan är hos exbonuspappan och Ettan hade ju viktigare saker för sig än att gå på bio med oss. (Måååååååste jag följa med?)
Draktämjaren. Höjdarfilm!

Nu ser jag genom fönstret att det är helt underbart väder ute och jag fattar inte varför jag sitter här inne och ugglar när jag kan vara ute, ledig i det vackra vädret.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Den boken har jag läst, eller snorat, bölat och förbannat mig igenom... stark!

    SvaraRadera
  2. Låter som en helt kanon påsk tycker jag=))Såg oxå den filmen,vi tyckte oxå den var skitbra=) Imorgon ska E på "Det regnar köttbullar"...men den hoppar nog jag ;=))3D äääger..som han uttryckte det haha..Ses snart hoppas jag! Kram på rej!

    SvaraRadera