torsdag 30 juni 2011

Miss you!

Jag har förstått att det tydligt inte alltid går att kommentera i bloggen. Det är väldigt irriterande och jag saknar era fina kommentarer. De är ju liksom en stor del till att man orkar fortsätta att blogga. Jag vet inte varför det inte fungerar för några av er kan kommentera som vanligt och en del kan det inte. Ibland verkar det funka när ni väljer att vara anonyma men inte alltid.
Jag är ledsen kära läsare och jag jobbar på problemet för jag saknar era kommentarer!

Over and out

2 kommentarer:

  1. Jag kan kommentera utan problem. :)
    Jag blir så glad varje gång jag ser ett inlägg av dig! Jag får ett litet lyckorus, för du skriver så bra. :)
    Krya på dig Chaffismorsa!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag me. Eller det brukar funka att kommentera. Tyvärr gör jag inte det lika ofta som jag läser. Men jag ska bättra mig =)

    SvaraRadera