tisdag 7 juni 2011

Så fort jag får tid över...

Bloggen har strulat en hel del på senaste tiden vilket är lite synd då den aldrig har gjort det förut under de år som jag har bloggat här på Blogger. smallthingsinlife berättade tex att hon försökt att kommentera utan framgång. Det känns urtrist för då har jag med all säkerhet missat både roliga, fyndiga och tänkvärda ord från er.
Nu håller jag tummarna att det ska fungera lite bättre, både med bloggandet och kommenterandet (ett krux är ju dock att jag måste ta mig tid att blogga också, det ska erkännas att det varit lite dåligt med det de senaste veckorna).

Ett av problemen med att blogga nu är att, förutom att det är sommar och varmt och man hellre vill vara ute i solen, det är svårare att blogga när man mår bra. Det är märkligt det där, men när jag mår bra så finns det inte lika mycket ord som vill ut. Eller, jo det finns massor av ord som vill och som kommer ut, men de kommer mest ut till Oxfilén.
Så här är det, mina vänner, jag mår så bra i både själ och hjärta att jag helt enkelt inte har tid att ägna bloggen så mycket energi. Min energi går åt till att njuta av livet.

Men misströsta inte, jag lovar att jag ska försöka att bättra mig och berätta lite om vad som händer. Så fort jag har lust tid.

Over and out

1 kommentar: