tisdag 2 februari 2010

Nu är det äntligen dags, bilder på familjen

Jag skrev ju häromdagen, tror det var igår att det kanske var dags att ni fick se oss på bild och att vi skulle presentera oss lite mer ingående. Så var det då dags. Jag presenterar härmed familjen Jos.
Här kommer vi, djuren först.

Här är tre av dem, Fjärtlusen, den största av dem, gillar att gnälla, sniffa efter tikar och äta.
Flodhästen, mellanstorlek av arten hund, tycker mest om att irritera husse, Fjärtlunsen och jaga katterna och tugga sönder allt som är dyrt, tex mattes svindyra skinnskor, sladdlösa telefoner osv.
Sist, och minst på bilen ser vi Klantkatten, sur, slapp och slö. Tycker om att äta, äta och äta lite till. Gärna hundmat. Fet.

Sedan har vi då Gremlin själv, den nyaste medlemen av familjen Jos. Söt på sitt eget lilla vis.

Sen går vi från fä till folk och jag presenterar mig själv först, oartig som man är. Här är då jag, chaffis, mamma till tre, mellan trettio och fyrtio. Min fritid tillbringar jag i mitt hobbyrum, tvättstugan eller roar mig med att städa.

Här har vi då den där mannen i familjen(Han är lite svår att få med på bild). Vapenfixerad, tatuerad och fyller inom en snar framtid halvgubbe.
Ja, det är väl det.

Här har vi Ettan som gör det han gör mest, sitter vid datorn. Är även, faktiskt, en hängiven innebandy och fotbollspelare.

Detta är tvåan, som redan har gått till sängs för ikväll. Gillar fotboll, film och läser gärna böcker, speciellt Twillight serien. Robert Pattison är ju sååååå snygg!

Ja, här skulle trean ha legat om han inte hade varit hos sin far då. Älskar allt som har motor och hjul. Speciellt lastbilar och skördetröskor och traktorer och sportbilar och raggarbilar och motorcyklar och alla andra fordon med motor som du kan komma på.



Jaha, det var det. Hoppas att ni känner att ni har kommit oss lite närmare och känner oss lite bättre nu när ni sett oss och vet lite mer om våra intressen. Kul också om det är någon som känner igen oss från bilderna.

Ha, ha, luuuuurade
Eller som Speciell vän hade sagt, suuuuuckers!


Over and out

3 kommentarer:

  1. Vad fina ni var! :) Kände igen alla från familjen Jos. ;)

    Jo jag skrev ju att jag skulle till min farmor i morgon, men tyvärr får det inte bli så, så på torsd. får jag besöka henne. :)
    Då ska jag ge henne en varm kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder på er!

    SvaraRadera
  3. Sötaste familjen ever!

    SvaraRadera