lördag 5 september 2009

En fin present

I dag fick jag en present av Speciell vän.
En tatuering.
Nu gäller det bara att komma på vad jag vill ha och det är inte det lättaste!
Den ska ju trots allt sitta där till den dagen jag dör så det gäller ju att inte göra något förhastat.
Jag fick faktiskt en tatuering i present av min kompis och min kusin när jag fyllde 20 år. Den blev det aldrig av att jag gjorde så jag är ju egentligen skyldig dem ännu en tatuering. Jag får väl se hur jag känner det efter att jag har gjort den här första, om man vill göra fler eller inte.
Jag tror faktiskt att jag ska göra en ros, en likadan som Speciell vän har på armen, fast jag vill göra den på vaden. Det vore ju rätt coolt att ha en likadan som han, som bevis på att vi hör ihop och som tack för presenten.
Vi får se vad det blir och jag lovar att visa en bild när den sitter där.
Tack underbara, älskade,
Jag älskar dig!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar