lördag 26 september 2009

Jag; ett klantarsel

Jag har gjort det igen. Ja, klantat mig alltså. Kom till sista lossningen i morse och där var min arbetskamrat och höll på att lossa. Så jag ställde mig och snackade goja med han medans han drog av sina grejer. Så jag står i skåpet på hans bil och snackar medans han lossar. Så ska jag kliva ut på liften för att kolla hur mycket gods det är som ska på. Så jag kilver ut. I luften. För jag har ju inte märkt att han har sänkt liften. Så jag störtar lite snyggt rätt ut i luften och landar som en padda på rygg med halva kroppen utanför liften. Fatta att jag hade en jävla tur som inte fortsatte ner på asfalten med huvudet före. Då hade det kunnat gå illa på riktigt. Nu blev det bara diverse skrapsår och det kommer säkert bli några blåmärken.
Men det roligaste av allt var att hela historien utspelade sig på Sveavägen i huvudstaden. Och ingen såg det, jag lovar :)
Tur att det är lördag då är det inte så mycket folk i allfall.

Nu. Städa, sen vila.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Oj oj du hade tur gumman! :)
    Hojta till om du kan ses i veckan som kommer om du vill/orkar ses. Kramar!

    SvaraRadera
  2. haha..kan liksom se det framför mig..=)Men som sagt,du hade tur,Sveavägen är känd för att vara riktigt hård!!;=)

    SvaraRadera