måndag 20 september 2010

Lite lätt osocial

Var tydligen ett tag sedan jag uppdaterade. Kan ju bero på att jag inte har någon dator och det känns lite jobbigt när man ska gå in till en av kidsen och "låna" en burk för att skriva ett inlägg. Jag mår för tillfället ganska bra.
Har väl landat lite i min nya situation eller vad man nu ska säga.
Allt är som det är och går som det går.
I helgen kände jag till och med nästan för att träffa folk, inte så mycket så att jag faktiskt gjorde det men i allfall tillräckligt för att känna att jag kunde tänka mig det.
Inte illa för att vara 100% osocial.
Men jag känner att det faktiskt börjar att gå över mer och mer. Snart är man kanske på banan igen och träffar vänner och går utanför dörren.
Nej, nu ska jag inte terra Tvåan mer, jag tror hon vill sova och det är inte lätt med tanke på hur hennes tangentbord låter!

Over and out

1 kommentar:

  1. Skickar massa styrke kramar till dig gumman! Hoppas det går åt rätt håll nu så du blir dig själv!
    KRAMAR

    SvaraRadera