torsdag 2 september 2010

Tjenare är du också i stan?

Tre bra nätter på jobbet.
I rad!
Och ännu bättre, nu är jag ledig ett tag.

Idag såg jag en äldre herre på ett övergångställe på Sveavägen i Stockholm och jag hann med att tänka;
-Där går ju han!
och skulle precis tuta och vinka när jag kom på att det var Leif Silbersky. Tror inte att han känner igen mig. Inte för att han skulle det för vi har aldrig träffats eller haft något att göra med varandra över huvudtaget. Men det är ju som vanligt när man ser en kändis, man tror ju i flera sekunder att det är någon man känner tills man inser att det är just, en kändis.
Nåja, jag övervägde att stoppa honom och fråga om vi skulle ta en kaffe, det finns både en och två frågor jag skulle vilja ställa till honom.

Nu kör jag igång med ledigheten, ciao.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Haha... det där känner jag igen, Jag mötte Magnus Uggla på Arlanda och mossade glatt, inte han....

    SvaraRadera