söndag 21 december 2008

Ha ha, som sagt STARKöl

Fingret slant och jag råkade skicka bara själva titeln. :) Så kan det gå...

Jag ringde min mamma och sa ("jag sticker nu o vi hängde på första tåget som stod inne på stationen", till alla som kommer ihåg den underbara låten "Billy" av Gyllene Tider) att jag inte orkade laga mat. Det gjorde tyvärr inte hon heller. Så det slutade med att hon och pappa kom hit och åt och det blev jag som lagade mat till sju personer istället för fem. Så jag är nog lurad. Men det för inget, det var trevligt att få lite främmande. Pappa, mamma och jag började prata om en massa tok som hänt under min uppväxt och vi skrattade så vi fick tårar i ögonen. Skönt!
Klämde några starköl till maten och akta dig vad gott det var!
Men nu känns det som att det är bingen som lockar, jag är trött och har massor att göra i morgon. Måste först och främst hitta en gran! Jag har aldrig köpt en gran i hela mitt liv och vet inte hur man gör eller vad de kostar. Så önska mig lycka till i morgon ;)

Skål o salut, nu är skiten slut (för idag alltså)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar