tisdag 23 december 2008

Tur man inte är sjuk (peppar, peppar)

Suttit på akuten med min kompis idag. Det var en miljon människor och inte så många personal. Jösses, vad man får vänta! Det är ju inte riktigt klokt. Alltså jag fattar ju att det inte är de som jobbar där som ska ha fan för det, men alltså hur tänker de som bestämmer i det här landet?
När vi hade suttit där i över fyra timmar skickade min kära vän hem mig eftersom jag snart ska iväg och jobba. Synd om alla som satt i väntrummet säger jag. Min kära vän fick dessutom inte äta och det gör ju inte utmaningen enklare direkt. Nåja, jag håller tummarna att hon snart kan åka hem.

Jag har inte riktigt tid att sitta här och nöjesblogga idag utan jag får be att återkomma under morgondagen och se om jag har något roligt att berätta efter en dag (natt) på jobbet.

Hej o hå, luden tå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar