tisdag 7 april 2009

Fullt i kistan

Det hände inget jättespännande i natt. Jag lastade, jag körde, jag lossade, jag bytte ett par lampor. Ja, det var ungefär så. Däremot så hade pärlan ett nyare släp efter sig när jag kom till jobbet. Det var trevligt, lättjobbat och fint. Det gick faktiskt att stänga dörrarna utan att brottas allt för mycket med det. Trevligt.
Sen sov jag länge och det var behövligt, jag var fruktansvärt trött i natt och vill inte ha det så i natt igen.

I dag blev det grönsaksoppa och pannkakor till mat och jag är så mätt så jag knappt orkar röra mig. Varför blir det så? Är det för att det blir så fullt i magen? Jo, det borde vara så, man minns ju hur det var när kidsen huserade där inne, då var man ju inte heller direkt superrörlig. Men det är ju ändå en jävla skillnad på 4 kg bäbis, en massa vatten, en moderkaka och lite pannkakor. Eller?

Jag borde föresten gå ner lite i vikt, det är ju snart bikinisäsong. Men det säger man ju varenda år och det brukar ju gå sådär annanrs också, så jag har inga större förhoppningar. Man får göra som vanligt, ligga i vattenbrynet och lotsas att man är en strandad val, det har ju fungerat varje år förut så det funkar nog i år med.

Alltså, det här med tv. Jag ser nästan aldrig på tv, men nu upptäckte jag att det var Cityakuten och det vill jag se.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar