måndag 6 april 2009

Tysta leken börjar nu

Paddorna får rent hus. Eller i allfall lite nytt vatten. De ser allmänt oförstående ut. Fast det klart, de ser ju ungefär lika ut vilket humör de än är på. De är ju trots allt sköldpaddor och de är ju inte direkt kända för sitt minspel.

Har inte gjort ett jävla skit idag. Mamma kom och fika. Goda vänner kom och fika. Ätit mat. Promenad med fjärtlunsen.
Ja, det var väl det hela det. Inte så fantastiskt spännande alltså.

Är ett program på tv om en familj som har en massa barn. Jag har tre, jag tycker att det är ganska många. Mamman har en gnällig röst. Jag frågade Speciell vän om jag lät så där. Han blev tyst. Jävlar. Nu måste jag hålla käften i resten av mitt liv.

Tvåan har haft magsjuka i natt. Stackars lilla prinsessan. Nu håller vi tummarna att resten av oss klarar oss. Inte så troligt.

Hör av mig i morgon, då har jag ju jobbat en natt igen så då har jag kanske lite spännande att berätta. Mouhahahah.

Over and out

1 kommentar: