fredag 23 oktober 2009

Stolt soffpotatis snart gaddad

Vaknade tidigt efter att ha somnat sen så det har varit soffläge hela eftermiddagen. Soft. Men tråkigt att slösa bort en hel ledig dag. Men det är ju bättre att göra det än att somna vid ratten, det är ju inte så bra.

Sen var vi till närmaste stad och jag beställde en tid för att göra min tatuering som jag fått av Speciell vän i present. Det blir ettan, tvåan och treans namn (fan, vad originell man kan vara då)till att börja med. Sen har jag nog tänkt mig att utöka den med några små tribaler ovanför och under. Men det får jag väl se sedan beroende på hur ont det gör.
Tiden är på måndag. Nu på måndag.
Hjälp.

Speciell vän har slutat röka. Han är så duktig och jag är så stolt över han så ni anar inte. Det är inte lätt att sluta och det är definitivt inte lätt att sluta när man röker som en bortstbindare. Men han har klarat sig jättebra och är inte ens jobbig. Faktiskt så är han helt uthärdlig och inte alls irriterad. I allafall inte så att det märks.
Duktiga, duktiga du!
Jag är oerhört stolt över dig.

Nu ska jag fortsätta med det sköna soffpotatisandet.

Over and out

1 kommentar: