måndag 18 april 2011

Bytt är bytt och kommer kanske att bytas igen

Har tagit flera bilder som jag skulle lägga ut här idag. Tyvärr kommer det nog inte att hända eftersom jag har tappat bort den där lilla mojängen som man använder till att ladda över bilderna från telefonen till datorn. Lovar att jag ska leta lite till efter att jag sett klart filmen som jag slötittar på.

Idag blev det den "storabytaborddagen" här. Jag skulle ha ett bord som farmor hade i sin lägenhet. Men när Mamman, Pappan och jag skulle hämta det så insåg vi ganska snart att det skulle passa bättre hemma hos dem, än hos mig. Så vi körde det till dem istället. Väl där insåg vi att deras bord eventuellt skulle passa hemma hos mig, så då lastade vi det på kärran och körde hit det istället. Och bra blev det.
Men mitt gamla får stå ett tag på altanen ifall om jag ångrar mig. Det är jävligt snyggt, Mamman och Pappans bord, men lite för litet. Men jag ger det en vecka eller så innan jag bestämmer mig hundra.

Nu, se klart filmen.

Over and out

1 kommentar: