söndag 10 april 2011

Lite trasig men mest lagad

Varit i väg och skrattat arslet av mig.
Tur det för arslet värker som sjutton efter min klotning ner för trappan igår kväll. Svanskotan är nog kaputt men vad fan, den läker ju. Och att läka en svanskota är fan så mycket lättare än att läka en själ (och en bruten fot med), det vet jag för den har jag brutit en gång förut (svanskotan alltså. Ja, och foten. Och själen. Skit samma, allt utom svanskotan är ju läkt nu). 
Den läker.
Precis som själen till slut har gjort.
Ligger här på min soffa och väntar på att jag ska orka hasa mig in i sängen och sova för,
i morgon är en annan dag.
Ännu en bra dag.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Stackars kotan!!;=) Japp..idag är det en annan dag och den verkar arta sig till att bli himla bra den med!! Ibland(allt oftare) är det bra underbart att leva faktiskt!;=) <3

    SvaraRadera
  2. Låter bra där! Det gillas :)
    <3

    SvaraRadera