måndag 11 oktober 2010

Är det huvudrätten som är huvudsaken eller är det huvudsaken att man kommer ur det här med den mentala hälsa i behåll?

Fnular vidare

Finns så mycket jag vill säga...
Men jag vet att om jag öppnar munnen och säger det så kommer det bara att bli fel
Fast det är rätt så är det fel att säga att det är rätt för att det är fel
Men är det fel?
Rätt fel, fel rätt
Helfel, rätthel, felrätt
Huvudrätt?
ÅH! Jag blir galen!
Några små, små ord som är så galet stora och så galet mycket vill komma ut!
Men jag vet ju att det kommer att ha sönder dig
Och jag vet ju att det kommer att ha sönder mig
Är det bara idag?
En evighet?
Eller var det igår?
För alltid?
Jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte!

Over and out

2 kommentarer:

  1. Hang in there, det kommer vända o bli bättre...
    Ibland är det bättre att det kommer ut även om det kanske låter fel för att du ska få ur dig det!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Chaffismorsa12 oktober, 2010

    Ja, man vet ju att man överlever, men fan vad tungt det är ibland...

    SvaraRadera