fredag 1 oktober 2010

Kras, kras låter knäckebloggen

En hel dag har gått och det enda jag har gjort är att göra av med pengar. Två barn behövde nya skor och jag vet dessutom att jag måste köpa ett par till i morgon och nu snackar vi träningsdojjor till en fjortonåring. Inte billigt, inte billigt alls.
Men det löser sig, allt löser sig.

Skjutsade pappan till sjukhuset idag också och passade på att gå lite på stan medans han var på sitt återbesök. Var inne och tog kort till mitt nya körkort och det blev som vanligt, människan tvingar en att le och man ser ut som en idiot på körkortet de närmaste tio åren.
Tackar för det snälla fotoperson.

Jag har inte gjort ett endaste dugg här hemma idag, men det är ju skönt det med ibland. Men jag borde...
Nåja, jag lagade plattfisk, stuvad spenat och potatis till kidsen som jag lovat. Ettan åt tills han mådde illa.

Åh, vilken härlig knäckeblogg det blir idag, bara ordbajseri hela vägen rätt igenom. Men det får vara så ibland har jag bestämmt, det här är ju trots allt min blogg så jag bestämmer.
Så det så.
*kras, kras*

Over and out

1 kommentar:

  1. Nu har den politiskt-mediala överklassen och den organiserade brottsligheten gjort gemensam sak mot Sverigedemokraterna. Facket och Original Gangsters. Demokratin är hotad. Då kan jag omöjligt tiga. Det är en medborgerlig PLIKT nu för alla oss som GILLAR OLIKA att slå till mot den falska vänsterns åsiktsterror, Gleichschaltungs- och diktatursträvanden.

    Samtidigt känner jag mig skyldig att sprida ljus över det verkliga HIV-läget i vårt land. Mörklagt av de Mäktiga. Sanningen MÅSTE komma fram. Det gäller liv och död för oss alla!

    Vidare instiftar jag den ultimata religionen, den "metakatolska kristosatanismen".

    Denna sida upp!

    SvaraRadera